30 lat tradycji w każdej kropli
Czy lata ‘90 do dobry czas, by wejść na rynek polski z nową marką, jak to zrobiliśmy my? Zaraz zaraz, uporządkujmy pewne fakty! Po pierwsze, nie było wtedy żadnego rynku. Rynek dopiero się tworzył, a wszystko co powstawało, było jak oaza na pustyni. Lata PRL zrobiły swoje, a wygłodniali nowości Polacy cieszyli się, że w końcu półki w sklepach zaczynają się zapełniać. Po drugie, nikt nie używał pojęcia marka. Chyba, że w odniesieniu do waluty niemieckiej. Słowa takie jak marketing, branding, marka to dzieła nowoczesnego rynku z wolną konkurencją, jakim dziś w Polsce możemy się cieszyć. Cieszyć? No tak, bo gdy firma oferuje Klientom świetną jakość, jak to robiła Canada House, a obecnie pod nową nazwą Canadia, to konkurowanie daje satysfakcję. Jest normalnym zjawiskiem w zdrowej, wolnorynkowej gospodarce.
Wracając jeszcze do początków Canadii, to być może nigdy by się nie pojawiła, gdyby nie brak kolorów. Szara, bura rzeczywistość w narodzie, który zawsze tryskał pomysłami i potrafił sobie poradzić w każdej sytuacji. W takim momencie Polskę poznał Kanadyjczyk – Felix Clarke, zachwycony krajem nad Wisłą i jednocześnie zasmucony tym, co widzi. Brakowało tu ewidentnie barw! Powoli budziła się do życia nowa rzeczywistość, która pragnęła dla siebie nowych środków wyrazu. Tak powstał pomysł na założenie firmy, która oferować będzie farby, tynki, grunty. Cała produkcja miała odbywać się w Polsce, jednak całkowicie opierając się na recepturach kanadyjskich, jakie założyciel znał i mógł za nie ręczyć. Czy ten mariaż kanadyjsko-polski się udał? Potwierdza to 30 lat istnienia na rynku. Potwierdzają liczne pochwały i słowa podziękowań, jakie spływają nieustannie od zadowolonych Klientów. Tych wyspecjalizowanych w budownictwie oraz amatorów, którzy sami chwytają za wałek czy pędzel.
Wcześniej Canada House, teraz Canadia. Od początku zachwyca swoimi produktami architektów, wykonawców, inwestorów, klientów indywidualnych. Unikatowość receptury produktów polega na zastosowaniu starannie dobranych surowców najwyższej jakości.
Oto nasza duma:
- Bogata i zróżnicowana paleta ponad 2500 kolorów do wyboru!
- Kanadyjskie farby wewnętrzne i elewacyjne najwyższej jakości, posiadające uznane atesty i certyfikaty;
- Kanadyjskie tynki zewnętrzne silikonowe, akrylowe i mozaikowe najwyższej jakości:
- wysoce elastyczne - o długim czasie otwartym,
- barwione w masie,
- zawierające biocydy zabezpieczające tynk przed rozwojem alg i glonów,
- odporne na działanie UV i warunki atmosferyczne, atesty i certyfikaty;
- Grunty wewnętrzne i zewnętrzne doskonale współpracujące z naszymi pozostałymi produktami, gwarantujące perfekcyjny efekt końcowy;
- Gotowy, pełny system dociepleń oparty o technologię styropianową;
- Realizacja zamówień specjalnych na ilości i kolory spoza wzornika;
- Fachowa pomoc i doradztwo w zakresie doboru farb i tynków CANADIA;
- Kompleksowe wykonanie usługi produktami CANADIA przez nasze zaufane firmy partnerskie